OBSŁUGA DOFINANSOWAŃ PFRON
SZKOLENIA
DORADZTWO I AUDYTY
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Szkolenie "Obsługa Klienta z niepełnosprawnością" - Szczecin 19.02.2018

Celem szkolenia jest zwiększenie jakości obsługi Klienta z niepełnosprawnością poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby i reakcje Klienta wynikające z rodzaju niepełnosprawności. Podczas szkolenia poznasz zasady savoir vivre w kontakcie z osobami z różnego rodzaju niepełnosprawnością, dowiesz się jakie zachowania są pożądane a jakich się wystrzegać. Nauczysz się prawidłowego reagowania w sytuacjach kontaktu z osobami z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Podczas szkolenia omówimy również zasady asertywnej komunikacji i zachowania w stosunku do Klienta z niepełnosprawnością radzenia sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie z osobami z niepełnosprawnością.

SZCZEGÓŁOWE ZAGADNIENIA PROGRAMU SZKOLENIA:

1. Kim jest osoba z niepełnosprawnością?

2. Rodzaje niepełnosprawności i ich wpływ na zachowanie, komunikację i potrzeby klienta:

  • niepełnosprawność psychiczna
  • niepełnosprawność intelektualna
  • niepełnosprawność neurologiczna
  • niepełnosprawność ruchowa
  • niepełnosprawność wzroku
  • niepełnosprawność słuchu
  • inne rodzaje niepełnosprawności

3. Niepełnosprawny klient - różnice w obsłudze klienta wynikające z jego niepełnosprawności.

4. Identyfikacja barier w obsłudze Klienta z niepełnosprawnością – wypracowanie rekomendacji i rozwiązań.

5. Komunikacja i savoir - vivre wobec osób z niepełnosprawnością - jak prawidłowo komunikować się z osobą z niepełnosprawnością:

  • ruchową
  • wzrokową
  • słuchową
  • psychiczną
  • intelektualną
  • z innymi niepełnosprawnościami

6. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z udziałem Klientów z niepełnosprawnością

  • komunikacja asertywna
  • sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Forma szkolenia:

W pracy trenerskiej zostaną wykorzystane symulacje rodzajów niepełnosprawności (ćwiczenia podczas których uczestnicy będą poznawać odbieranie rzeczywistości z perspektywy osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności – do tego ćwiczenia używane będą takie przedmioty jak opaski na oczy, słuchawki i stopery, wózek i inne), case study, film, prezentacja trenerska, scenki itp.

Metody mają charakter warsztatowy.

Czas trwania: 9.00-15.00

Miejsce szkolenia: Centrum Szczecina – dokładna lokalizacja zostanie podana do 10.02

Koszt: 350 zł brutto

W cenie szkolenia:

- autorskie materiały szkoleniowe

- zaświadczenie o udziale w szkoleniu

- serwis kawowy i przekąski

Zapisy na szkolenie:

Proszę o przesłanie zgłoszenia (FORMULARZA) mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Formularz do pobrania TUTAJ

 

Trener:

Agata Spała – prowadzi szkolenia dla firm i instytucji m.in. z obsługi klienta z niepełnosprawnością, dostosowania przestrzeni i wydarzeń dla osób z niepełnosprawnością oraz zatrudniania osób z

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako trener, doradca zawodowy i ekspert ds. zatrudnienia pracowników z niepełnosprawnością.

W swojej pracy wykorzystuje osobiste doświadczenia – jest trenerem praktykiem, porusza się na wózku, jest osobą z niepełnosprawnością. Fakt ten uwiarygodnia i podnosi praktyczny aspekt szkoleń, co bardzo często podkreślane jest w ankietach ewaluacyjnych po szkoleniach.

 

Kalendarz wydarzeń

kwiecień 2019
N P W Ś C Pt S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń